Kwaliteit van het artikel
Levering

Raoudha Mabrouki werkman

Ik kreeg een hoes vuil alsof het in stof of modder was gegooid, ook de Dekbedovertrekset heeft nog steeds bestanden uit de stof en het heeft geen sluitknopen waardoor het moeilijk is om het bed netjes te houden. dit is de eerste keer dat ik essenza probeer en ik denk dat het de laatste keer is. Ik had een betere kwaliteit verwacht in vergelijking met de prijs. maar ik vind de kwaliteit van het dekbed goed.

Reactie ESSENZA HOME:

Goedemiddag,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Wat vervelend om te lezen dat de hoes waar het dekbedovertrek in zit vuil geleverd is. Dat is uiteraard niet de bedoeling! We hopen dat het dekbedovertrek zelf niet beschadigd is, mocht dat wel zo zijn dan ontvangen we de klacht met het bestelnummer graag via het e-mailadres webstore@essenzahome.nl met duidelijke foto's die de klacht goed weergeven.
Helaas verkopen wij geen dekbedovertrekken in Nederlandse afmeting met knoopsluiting. Al onze dekbedovertrekken in Nederlandse / Belgische maat hebben een dubbel doorlopende instopstrook, tenzij anders staat aangegeven. De kwaliteit van de katoen satijnen dekbedovertrekken kan verschillen, dit ligt dan aan het aantal thread count. Hoe hoger de thread count hoe meer draden verwerkt zijn in het dekbedovertrek en des te zachter het dekbedovertrek aanvoelt. In onze webshop kan je ook op materiaal en thread count filteren.
Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Vriendelijke groeten,
ESSENZA HOME