Professionaliteit Kliniek
Ervaring met Esteworld Nederland/Belgie

Hans van Klaveren

Lange tijd geleden begon ik haren kwijt te raken. De kale plek op mijn achterhoofd en inhammen zaten maar dwars. Zodoende ging ik op zoek naar haarklinieken die dit probleem aan konden pakken. Goede (onafhankelijke) reviews en positieve ervaring van een kennis die toevallig ook bij Esteworld waren geweest, trokken mij over de streep.

Afgelopen maandag vond de haartransplantatie dan plaats. Na een Istanbul bleek ik niet de enige die voor een haartransplantatie ging! Snel drong tot mij door dat Altunizade kliniek zeer professioneel was. Ik was behoorlijk nerveus, maar de hostess stelde mij gerust. Het roesje voorafgaand aan de transplantatie was heel fijn. Omdat het een dubbele FUE transplantatie betrof incl. Accell stamcelbehandeling, was het een vrij lange zit. De behandelende artsen/verpleegkundigen hebben heel gedisciplineerd en nauwkeurig hun werk gedaan. Geen pijn, wel wat kramp, maar dat hoort er eenmaal bij. Ik ben erg onder de indruk van hun werk. Na een controle en instructie de dag daarop was er nog de tijd een beetje van Istanbul te genieten!

Ik ben heel tevreden over de transplantatie zelf, het resultaat daar kan ik nog niets over zeggen. Maar ik heb er vertrouwen in!

Score voor Esteworld-haartransplantatie.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Haartransplantatie