EWDR

Rob, Odette, Michaƫl, Chantal, Job, Mathijs, Lisanne

Bali (Candidasa en Tulamben)

Beschrijf hier uw duikreis

Onze reis naar Bali was fantastisch. Voorafgaand aan de vakantie ontvingen we een uitgebreid reisvoorstel en vlak voor vertrek zeer uitgebreide informatie. Ook de directe contacten voorafgaand aan de reis met de medewerkers van EWDR alsmede de persoonlijke ontvangst en begeleiding op Bali van Michel en Pascale van EWDR was super.
Zowel Ganesh Lodge met Orca Diving in Candidasa als ook Scuba Seraya Resort in Tulamben zijn geweldige adressen. EWDR gaf Scuba Seraya als alternatief aan omdat Oceans Sun dive resort al vol zat. Scuba Seraya is een prachtig gelegen en rustig resort gericht op stellen en gezinnen en in mindere mate op grotere duikgroepen. Dit was voor ons zeker een zeer goed alternatief.
Orca Diving in Candidasa is zeer goed georganiseerd, zeker ook door het Nederlands management. Het duiken op o.a. de Gili eilanden en Nusa Penida (Crystal Bay met Mola Mola's en Manta Point met 7 manta's) was fantastisch maar ook relaxed. De duikschool bij Scuba Seraya biedt mooie (muck)dive locaties aan met een fijne RIB. Wel ervaarden we deze duikschool gehaaster en iets minder professioneel (o.a. geen Nitrox gemarkeerde flessen). Overall een fantastische vakantie op een prachtig eiland. EWDR als reisorganisatie is zeker aan te bevelen!

Score voor EWDR B.V.: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja