Expert

Bij de eerste levering een verkeerd product [inductiekookplaat] gelevert, en de monteur was niet blij dat de oude glasplaat er nog op zat, overigens zelf de kook plaat naar boven en beneden gebracht.
Na een nieuwe afspraak gemaakt te hebben, heb ik zelf de glasplaat verwijderd en alles goed schoon gemaakt, kwamen er twee monteurs, ze hebben een stekker aan de plaat gemaakt en kwamen er vervolgens achter dat het gat in het aanrechtblad [composiet] net te klein was en een collega moest komen omdat die in het bezit van een zaag was.
De volgende dag werd ik gebeld voor een afspraak maar dat er wel kosten aan verbonden waren en toen ik vroeg hoeveel werd er doodleuk 125 euro gezegd en aangezien ik ook al 90 euro voor de service van het plaatsen en 14,50 voor de kabel moest betalen
heb ik daar geen gebruik van gemaakt en het gat zelf iets groter gemaakt waar ik nauwelijks een half uur werk aan had en heb het blad zelf geplaatst.
Al met al heeft het vastmaken van het snoer me dus 90 euro gekost en de rest heb ik zelf mogen doen.
Aardige mensen maar de kosten zijn echt teveel.

Score voor Expert: 2.5/5
Woonplaats BERKEL EN RODENRIJS