Expert

Vollebregt

We waren altijd heel erg tevreden over Expert Vlaardingen. Alles altijd daar gekocht, echt alles. Verleden jaar nog een inbouw koelkast en vriezer die heel goed geplaatst is door de vriendelijke monteur. Ik heb daar toen nog op Google een mooie review over geschreven. Maar nu: we gaan een kleine verbouwing doen en hebben in september een nieuwe afzuigkap nodig. Uiteraard gingen we weer naar Expert Vlaardingen. We hadden al een afzuigkap Bij Siemens gezien die we wilde bestellen en laten plaatsen. De verkoper vroeg: kunt u hem zelf niet plaatsen want de kosten van het plaatsen kosten 149,-- euro. We vonden dit geen probleem omdat we het zelf niet kunnen. Toen ging de verkoper naar achteren waar blijkbaar de baas zat.. Hij kwam terug en zei: dat ze hem niet willen plaatsen. Ze hebben het erg druk etc etc. Het gaat nota bene om september. We zijn dus nu erg teleurgesteld in Expert Schipper Vlaardingen. Daarna zijn we naar Vogel Electroworld gegaan en hebben hem daar gekocht. En zonder problemen wordt hij zoals het hoort bij ons in september geplaatst. En de kosten voor het plaatsen zijn nog veel goedkoper ook dan bij Expert. Heel jammer want WE vonden Expert geweldig. We raden Expert zelfs aan bij anderen mensen. Maar nu even niet..

Score voor Expert: 4/5
Woonplaats SCHIEDAM