Esther de Boer-Dikken

Helaas een slechte ervaring. Ik ontving de kleding gedragen met vlekken. Hierop gelijk een retour aangevraagd en aangegeven dat het mij om deze reden schappelijk lijkt dat ook verzend/retourkosten worden vergoed. Helaas geen enkele reactie hierop en bevestiging dat retour is behandeld, terwijl ik via postnl de bevestiging de volgende dag gelijk kreeg. Zit dus helaas nog steeds in spanning af te wachten.

Snelle verzending. Retourafhandeling zou net zo snel moeten gaan!

Opmerkingen en/of tips

Snellere reactie terug bij ontvangst retour!

Reactie Expresswear.nl:

We hebben tot op heden geen mail ontvangen, dus we zouden willen vragen naar welk e-mailadres dit is verstuurd. Wij gebruiken alleen klantenservice@expresswear.nl Dit is het enige mailadres dat bij ons in gebruik is, overige adressen worden gebruikt voor automatisch gegenereerde mails en daarom ook niet gelezen. Telefonisch zijn wij uiteraard ook vijf dagen per week te bereiken.
Met betrekking tot uw retourzending; zodra deze is verwerkt ontvangt u van ons ten alle tijden een bevestiging per mail. Deze is hier wellicht dus al wel afgegeven, maar nog niet verwerkt. Zoals op onze website ook staat vermeld duurt verwerking van retourzendingen op dit moment iets langer dan dat u van ons gewend bent. Los daarvan zijn we hier doorgaans altijd snel mee.

Score voor Expresswear.nl: 0.5/5
Zou u dit Express Wear aanbevelen? Nee