Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Peter

Zeer goede ervaring. Een paar maanden tevoren geboekt dus dan is het wel fijn een dag tevoren een berichtje te ontvangen en dat gebeurde ook. Chauffeur keurig op tijd met nogmaals kort tevoren een sms. Mijn jas in de taxi laten liggen, 10 minuten later de chauffeur gebeld die ervoor zorgde dat mijn jas 2 maanden later bij het ophalen zou worden meegebracht (dat was mijn eigen voorstel want ik had in Thailand geen jas nodig). En ja hoor, 2 maanden later weer keurig een sms tevoren en de chauffeur het mijn jas bij zich. Klasse!

Zie mijn ervaringen hierboven vermeld.

Misschien zou het goed zijn als er op Schiphol een vertegenwoordiger bij het meetingpoint is als men b.v. na aankomst problemen heeft met de mobiele telefoon wat bij mij erdrer eens is voorgevallen. Nu stuurde de chauffeur tevoren een sms om hem te bellen als ik mijn koffers had, toen ik hem belde vroeg hij mij naar de vertrekhal te gaan wat een etage hoger is, naar buiten te gaan en hem nogmaals te bellen bij welke deur ik stond. Ik begrijp dat wel want dan kan hij met de auto voorrijden. Als hij naar het meetingpoint zou gaan zou hij zijn auto moeten parkeren wat verder weg is. Toch kan dit voor sommige mensen te omslachtig zijn, voor mij was het prima zo.

Score voor Faircab: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Retour Schiphol