Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Beekman

De boeking van de terugreis werd niet als retour boeking herkend. Daarom geen korting. Deze korting zou de chauffeur dan verrekenen, echter deze wist van niets. Uiteindelijk dus geen korting ontvangen helaas.

De prijs is voordelig, de chauffeur is geduldig

De chauffeur was niet zo bekend in de omgeving waar ik woon, moest zelf hier en daar de richting aangeven

Reactie Faircab:

Geachte heer Beekman,
We betreuren de slechte nasmaak die u heeft overgehouden aan onze service. Wij hebben na uw heenreis naar Schiphol complimenten van u ontvangen over onze service. Uw reis vanuit Faro op 11 december werd vanwege de hevige sneeuwval geannuleerd, wij hebben pro-actief een bericht naar u toegestuurd om te vragen naar uw nieuwe vluchtgegevens. Vervolgens hebben wij, ondanks de weersomstandigheden en uitdagingen qua planning, u op 12 december naar huis kunnen brengen, zonder wachttijd op het vliegveld. Wij hebben u geen wijzigingskosten of annuleringskosten berekend en we hebben ook geen opslag gerekend vanwege de uitzonderlijke weersomstandigheden. Een normale Schiphol taxi zou u in die omstandigheden ruim 120 euro hebben gekost, wij hebben u voor hetzelfde tarief van 54 euro thuisgebracht.
U heeft twee losse boekingen gemaakt op onze website. Het is logisch dat de korting dan niet toegepast wordt, het systeem kan alleen de korting toepassen als u de retourreis in 1 boeking maakt, net als alle andere boekingssystemen van taxibedrijven en luchtvaartmaatschappijen. Wij hebben u uit coulance aangeboden om het bedrag van 13,50 in de taxi terug te krijgen. De oorspronkelijk toegewezen chauffeur voor uw oorspronkelijke terugreis op 11 december had dit bedrag ook bij zich. Aangezien wij voornamelijk online betalingen ontvangen hebben onze chauffeurs niet veel cash bij zich. Dit was ook het geval op 12 december, toen we last-minute voor u een andere chauffeur hadden ingepland. Wij hebben later het bedrag van 13,50 op uw rekening teruggestort. Wij hebben een 100% tevredenheidsgarantie. Wij bieden u daarom aan om zelfs het hele bedrag terug te krijgen. Als u dit wenst hoeft u ons slechts even een berichtje te sturen.
Faircab.nl

Score voor Faircab: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Retour Schiphol