Faircab

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Ik had geprobeerd een rit te boeken en te betalen , wat volgens de site ook met een creditcard zou kunnen, echter bij afrekenen was t alleen via ideal. en nog een optie ,maar dat was geen creditcard.Vervolgens loopt het mis. ik heb om zeker te zijn maar een rit bij een andere grote aanbieder geboekt, alhoewel ik nieuwe initiatieven altijd zeer waardeer.ook jammer dat de telefoon niet werdt beantwoord, want die belde ik direct.ook dat was een reden om elders te boeken.

via whattsapp,of sms meen ik later die middag contact gehad en bleek er een storing te zijn.. geboekte rit zou gecanceld worden, stond ook niet gerigistreerd bleek.De eigenaar zou contact opnemen met de systeem beheerder. zonder gezeur verders opgelost , klasse.

1. zorg dat je als 24 uurs bedrijf in een 24 uurs sector de telefoon beantwoord. dat schept vertrouwen,zeker als je nieuw bent.emails zijn nooit beantwoord.,kreeg meldingen retour dat adres niet klopt... de site gaf op moment van betalen een niet veilig teken .....werk daar aan er zijn genoeg fake sites actief.
2. Als je verkondigd dat er met een creditcard betaald kan worden , maak dat ook mogelijk. ik betaal reizen altijd met credit card, omdat als een reis gecanceld wordt ik dit dan kan claimen.op een of andere manier zijn bv airlines hier zeer gevoelig voor...
3.de vele betaalverzoeken van het bedrijf dat de betalingen verzorgd , dat gaf mij de indruk dat de zgn systeem storing toch niet zou zijn verholpen? uiteindelijk na enkele belpogingen deze firma gesproken en opgelost.
ik heb geen taxirit gekocht dus begrijp ik ook niet zo goed dit feedback verzoek, maar mischien is het leerzaam....aanbevelen nee aangekruisd omdat contact maken in mijn geval slecht ging, jammer dat ik het nogmaals overwegen niet kan aanvinken.

Reactie Faircab:

Geachte heer/mevrouw,
Dank voor uw review. We hebben contact gehad met het bedrijf dat de betaalmodule beheert (MultiSafePay) en de creditcard optie werkt naar behoren. Wij krijgen dagelijks vele boekingen via creditcard binnen, mocht u in de toekomst problemen ervaren horen wij dat graag. Wij zijn blij dat u elders een taxi hebt kunnen boeken, mocht u in de toekomst niet opnieuw te veel willen betalen, dan bent u uiteraard weer welkom bij ons.
Team Faircab

Score voor Faircab: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: geen ,taxirit niet kunnen boeken.