Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Herman

Eerste keer geboekt via Faircab, boekingsysteem is prima op orde. Op heenrit was chauffeur op tijd, zet je overigens niet af voor de terminal in K+R stuk op Rotterdam/The Hague Airport zoals normale taxi's doen. Terug zouden wij om 2300h worden opgehaald van luchthaven, daar was echter geen taxi, ook geen nadere berichten. Zelf gebeld naar Faircab, taxi zou onderweg zijn, na vijf minuten nog maar eens gebeld maar toen werd er niet meer opgenomen. Ook van de taxi chauffeur taal noch teken en dit op een luchthaven die ging sluiten op een regenachtige zondagavond. Uiteindelijk geluk gehad met een taxibusje dat ons gezin van vijf personen in een keer kon meenemen anders hadden wij ook nog twee taxi's moeten nemen. Toen wij bijna thuis waren belde uiteindelijk de chauffeur van Faircab, hij was inmiddels -40 minuten te laat- gearriveerd op de luchthaven. Het is op zich niet erg dat een chauffeur laat is maar het is wel heel erg vervelend dat je maar moet raden wat er aan de hand is en waar jouw bestelde chauffeur op dat moment uithangt. Ik heb deze ritten regelmatig geboekt met RTC en nog nooit dit soort problemen gehad, goedkoop blijkt hier duurkoop.

Communicatie. Ook herhaalde verzoeken om de 'supervisor' te spreken te krijgen worden door Faircab volledig genegeerd, inmiddels drie keer gebeld en nog steeds niet door de beloofde persoon teruggebeld of gemaild.

Score voor Faircab: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: