Faircab

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Ging om vervoer naar en van Schiphol.
Heen reis verliep voorspoedig; keurig op tijd, nette chauffeur; prima indruk.
Terug reis was duidelijk minder.
Chauffeur meldde zich per telefoon kwartier voor het afgesproken tijdstip per telefoon dat hij aanwezig was.
Bij het naar buiten lopen van de vertrekhal was er even misverstand over de plek waar hij stond.
Na 5 keer heen en weer bellen is hij na 10 minuten vertrokken zonder ons !
telefonisch onbereikbaar.
Uiteindelijk werd de communicatie per app overgenomen door faircab.
De chauffeur zou een ongeluk hebben gehad (klopt niet natuurlijk; die stond een kwartier voor tijd keurig te wachten)
uiteindelijk werd er een taxi van Uber toebedeeld.
We waren toen een half uur verder en veel frustrerende telefoontjes/ appjes
bij 5 graden onder nul buiten staan in oosten wind hadden wij het helemaal gehad

eerste dienst was prima; keurig chauffeur en keurig op tijd
bij de vraag; waar pikken ze ons op kregen we als antwoord bij e aankomst hal; klopt dus niet.

spreek duidelijker af waar je mensen oppikt en rijd niet zomaar weg !

Reactie Faircab:

Goedemiddag dhr Kerkhof,
Allereerst excuses voor het ongemak wat u ervaren heeft. We hebben uw feedback meteen met onze chauffeurs besproken zodat ze de juiste uitleg geven aan onze klanten. Wij halen inderdaad altijd onze klanten op bij de kiss & ride of taxibaan van de vertrekhal, om de simpele reden dat wij hier vaak ook al staan om klanten af te zetten die door ons naar Schiphol zijn gebracht. U heeft bij ons een rit geboekt van Schiphol naar Oegstgeest voor een bedrag van 27,45. Onze chauffeur stond inderdaad klaar om u naar huis te brengen om 01:30. Onze chauffeurs staan meestal inderdaad ruim van tevoren op Schiphol en wachten op uw telefoontje. Bij het wegrijden van het tankstation op Schiphol om u op te komen halen is er inderdaad iets gebeurd waardoor de chauffeur u niet meer naar huis kon brengen. Gelukkig hebben wij altijd een back up plan en hebben we snel een door ons vooruitbetaalde Uber taxi naar u toegestuurd. Hierdoor bent u toch voor slechts 27 euro en 45 cent thuis gekomen van Schiphol naar Oegstgeest. Uiteraard doen wij ons best om onze dienstverlening te verbeteren. Zo is er het plan om vanaf deze zomer ons eigen ontvangstpersoneel op de luchthaven te hebben bij het meeting point, om het voor u makkelijker te maken. Mocht u in de toekomst vragen hebben over onze service, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Faircab

Score voor Faircab: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: vervoer naar en van van schiphol