Faircab

Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

De heen reis was prima geregeld. De terugreis was minder ik had midden in de nacht twee uur vertraging. Er kwam geen sms’je of telefoontje van een chauffeur en hij was ook onbereikbaar reageert niet op berichtjes. Het nummer in Rotterdam gebeld en die zou een andere taxi regelen. Hij zou er zo zijn. Na 20 minuten was er nog niks en wat is het nummer in Rotterdam ook niet meer bereikbaar. Gelukkig kom ik naar 30 minuten toch nog een taxi. Jammer zo midden in de nacht want dan wil je toch graag naar huis.

Pris

Communicatie

Reactie Faircab:

Geachte heer/mevrouw,
We vinden het vervelend dat uw vliegtuig twee uur vertraging had. U kunt zich voorstellen dat wij een chauffeur niet twee uur op de luchthaven kunnen laten wachten. Wij hebben daarom een andere chauffeur toegewezen, maar midden in de nacht kan het soms inderdaad 30 minuten duren voordat we een andere taxi vrijgemaakt hebben. We hadden eerlijk gezegd eerder een compliment voor onze flexibiliteit verwacht in plaats van een klacht, wij kunnen er immers niets aan doen dat uw vliegtuig twee uur vertraagd is. We hopen u in de toekomst nog eens in onze taxi's te zien. Met vriendelijke groet, Team Faircab

Score voor Faircab: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Taxi retour naar Schiphol