Faircab

Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Peter Seton

Wij hebben op 9 juni 2018 om 2:20 een taxi geregeld via Faircab naar schiphol om 2:10 kregen we een telefoontje waar we op schiphol stonden , ik zei schiphol nee , wij moeten opgehaald worden in de Zeist.
De chauffeur had verkeerd gekeken op zijn papier gaf hij aan .
Met spoed zal hij naar Zeist komen wij waren natuurlijk ontzettend ongerust zo missen we straks onze vlucht. 50 minuten later was de chauffeur gearriveerd en ging met volle snelheid naar schiphol, gelukkig was het in de nacht dus het was rustig op de weg gelukkig waren we op tijd in het vliegtuig.
Op 23 juni zullen we weer terugkomen van vakantie ,en zal om 13:00 een taxi van faircab klaarstaan op schiphol om 12:50 werd ik opgebeld met de medelingen dat het erg druk is en dat er een half uur later een taxi zal arriveren.
Om 13:45 was de taxi daar eindelijk mijn vrouw zat nog niet in de auto toen reed hij al weg met open deur erg gevaarlijk.
Onderweg reed de chauffeur verkeerd en reed 10 meter achteruit over een verdrijvingsvlak om vervolgen weer rechts in te voegen richting utrecht.
Daarna reed hij nog een half uur om en kwamen we pas 14:45 aan.
Wij vinden een financiële compensatie wel op zijn plaats naar alles wat er is gebeurd.

Maandag ben ik gebeld door faircab en was duidelijk zeer geschrokken en gaf aan het finacieel te vergoeden dat vind ik een nette coulance en hoop in de toekomst dat dit niet weer plaats vind

Groet,

Peter Seton

De afhandeling is zeer netjes

Op tijd en op het juiste adres zijn

Score voor Faircab: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Taxi naar en van Schiphol