Bruusk Steel

Als kleine ondernemer was ik op zoek naar een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk boekhoudprogramma, en Gekko bleek precies te zijn wat ik nodig had. Hier zijn mijn ervaringen met dit programma:

### Gebruiksvriendelijkheid
Wat mij direct opviel aan Gekko is hoe intuïtief en overzichtelijk de interface is. Zelfs zonder boekhoudkundige achtergrond kon ik snel aan de slag. Het dashboard biedt een duidelijk overzicht van mijn financiën, inclusief inkomsten, uitgaven, facturen en banktransacties. Hierdoor houd ik altijd de controle over mijn financiële situatie.

### Functionaliteiten
Gekko heeft een uitgebreide set aan functies die mijn boekhouding veel eenvoudiger maken. Ik kan gemakkelijk facturen opstellen en versturen, uitgaven beheren door bonnetjes te scannen, en banktransacties automatisch importeren. Daarnaast gebruik ik de tool ook om mijn uren te registreren en ritten bij te houden, wat ideaal is voor mij als zzp'er. Alles werkt naadloos samen, wat een hoop tijd en moeite bespaart.

### Automatisering en Integraties
Een van de grootste voordelen van Gekko vind ik de automatiseringsmogelijkheden. Het programma verstuurt automatisch terugkerende facturen en herinnert klanten aan openstaande betalingen. Bovendien kan ik Gekko eenvoudig koppelen aan mijn bank, waardoor ik nauwelijks nog handmatig werk hoef te doen. Dit maakt mijn boekhouding een stuk efficiënter.

### Prijs-Kwaliteitverhouding
Wat mij ook aanspreekt is de prijs-kwaliteitverhouding van Gekko. Het basispakket is gratis, wat perfect is voor een startende ondernemer zoals ik. De betaalde pakketten zijn eveneens zeer betaalbaar en bieden extra functies die mijn boekhouding nog soepeler laten verlopen.

### Klantenservice
De klantenservice van Gekko is fantastisch. Ze reageren snel op mijn vragen en bieden altijd duidelijke antwoorden. Daarnaast is er een uitgebreide kennisbank beschikbaar waar ik veel informatie en handleidingen kan vinden.

### Conclusie
Al met al ben ik ontzettend tevreden met Gekko. Het programma is eenvoudig in gebruik, heeft uitgebreide en nuttige functies, en biedt veel automatiseringsmogelijkheden die mijn boekhouding aanzienlijk vergemakkelijken. De betaalbare prijs en de uitstekende klantenservice maken het plaatje compleet. Ik kan Gekko van harte aanbevelen aan andere kleine ondernemers en freelancers die hun boekhouding professioneel en efficiënt willen regelen.

Score voor Getgekko nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja