Klantenservice
Prijs-/kwaliteitsverhouding

Fikse

Screenprotector van slechte kwaliteit voor een veel te hoge prijs.

Op- of aanmerkingen

Na mijn klacht te hebben gedaan werd ik direct gebeld maar mijn klacht niet opgelost. Bij bedrijven als smartphonehoesje.nl is dit beter geregeld.

Reactie Goedhoesje.nl:

Beste heer Fikse,
Bedankt voor uw feedback, spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van het product. U gaf ons per mail aan dat er luchtbellen onder uw screenprotector zaten, welke u niet weg kreeg. Naar aanleiding hiervan, heb ik telefonisch contact met u gehad. Hierbij hebben wij afgesproken dat u tot 72 uur zou afwachten, aangezien luchtbellen vaak binnen 72 uur vanzelf verdwijnen. Mocht dit niet het geval zijn, zou u wederom contact met ons opnemen, zodat wij dit netjes konden oplossen voor u. Helaas heeft u geen contact meer met ons opgenomen, maar hebben wij via uw feedback moeten vernemen dat u niet tevreden bent met het product. Hierop heb ik nogmaals contact met u gezocht per mail om tot een oplossing te komen, maar ook hier kreeg ik geen reactie op. Ik ga er vanuit dat wij ons best hebben gedaan om u een oplossing te bieden, maar de wil om tot een oplossing te komen, moet wel van twee kanten komen. U kunt te allen tijde contact opnemen met onze klantenservice, wij zijn bereid u te helpen.
Goedhoesje.nl

Score voor Goedhoesje.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Screenprotector Apple Watch