Kapsalon de

Waardeloos bedrijf wat bestaat uit loze belofte

Liegen, liegen en nog een liegen

Bij dit bedrijf kan alles verbeterd worden, want ze hangen van LOZE beloftes aan elkaar

Reactie GoodStore:

Goedemiddag meneer van Hoof,
Dank voor uw feedback via Feedback Company. Zowel eerder deze week als zojuist probeerde ik u hier eerst nog even over te bellen, echter dit was tevergeefs helaas.
U heeft een volledig terecht punt en ik betreur de situatie, aangezien ik persoonlijk met u de afspraak heb gemaakt om de order alvorens betaald was al door te zetten en de zending op donderdag uw kant op te sturen. Ik heb hier nog een agenda punt van gemaakt echter ik ben door drukte niet toe gekomen aan dit specifieke agendapunt. Zonde!
Omdat ik alle stappen doorlopen heb om mijn afspraak met u na te komen en toch de laatste stap heb gemist helaas. Ik heb die betreffende donderdag tot 20:30 zitten overwerken om werk (door drukte, capaciteitsproblemen etc.) af te krijgen en toch niet gelukt deze reminder op te pakken.
Vanuit mijn kant zodoende nogmaals een welgemeend excuses en ik geef u volledig gelijk dat u ons bedrijf een slechte recensie geeft. Wij gaan 2-ledig ons verkoopproces optimaliseren naar aanleiding van uw gegeven feedback:
1. Het moet duidelijker op de website staan dat nieuwe klanten de 1e keer vooruit dienen te betalen om geen vertraging te krijgen in levertijden. Ons IT team is hier direct vorige week mee aan de slag gegaan en zal binnenkort online duidelijk worden vermeld.
2. Wij gaan zorgen dat we dit voortaan beter delen in het verkoopteam om als er toch bij een individu planning niet wordt gehaald de ander dit kan opvangen in de toekomst.
Ik snap dat u hier op dit moment niets meer aan heeft helaas. Zodoende wil ik toch nog een kortingscode aanbieden voor eventueel toekomstige bestelling zodat u hier nog uw voordeel mee kunt halen: goodstorenl20 hiermee krijgt u 20% korting op ons gehele assortiment.
Zoals ik eerder al aangaf heb ik u eerst getracht nog even telefonisch te bereiken, omdat dit het wel zo netjes vind ik deze situatie om nog even te bellen.
Nogmaals excuses voor ongemak !
Met vriendelijke groet, Patrick - Afdeling Verkoop

Score voor GoodStore: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
gelukkig mijn order kunnen annuleren bij dit waard...