Paulien Vd goes

Mooi groot assortiment niet duur.
Echter..als er staat op een website leverbaar binnen 1 dag en je bestelt juist daarom hier omdat je maar 1 dag extra speling hebt ivm een herdenkingsdienst waar je het bord voor nodig hebt en het blijkt dan dat het stoepbord pas 4 dagen later in productie wordt genomen. En je dan verteld wordt dat het op de factuur staat dat het langer kan duren..dan ben je niet blij!!
Het slaat sowieso nergens op om zo'n mededeling was te doen als je al betaald hebt en dus eigenlijk niet meer terug kunt Wie gaat er een factuur lezen om te kijken dat daar een andere leveringsdatum opstaat belachelijk bedrijf komt met oplossing om een andere variant die duurder is die dag nog te versturen en de volgende dag te laten leveren maar ook die was niet op tijd helaas.
MANAGEN van verwachtingen heet dat...

Groot assortiment en goede prijs

Managen van verwachtingen, niet op factuur vermelden dat iets veel later leverbaar is. Zijn gewoon valse voorwendselen op deze manier

Reactie GoodStore:

Goedemiddag Paulien,
Hartelijk dank voor de review.
Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste en hebben dan ook een aantal keren geprobeerd om contact te zoeken. Helaas zonder succes.
Wellicht dat u even contact met ons op zou kunnen nemen?
Dan spreken we het een en ander door.
Alvast bedankt en een fijn weekend!
Linsey
Goodstore

Score voor GoodStore: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Stoepbord en krijtstiften