Ernst

Waardeloos! Een A0 formaat lijst gekocht maar met een defect ontvangen. Via de costumer service totaal geen bevredigend antwoord ontvangen waarbij alleen naar DHL wordt gewezen. Nu een deuk in mijn lijst met 0 vergoeding. Wat een service voor een lijst wat al belachelijk duur is.

Service verlening!

Reactie GoodStore:

Beste Ernst,
U heeft bij ons een bestelling geplaatst van een Wissellijst Aluminium Mat Zwart A0 - POLYSTYREEN, deze wordt in onze productie afdeling geproduceerd waardoor wij de kwaliteit kunnen waarborgen als het product hier wordt ingepakt en wordt verzonden.
Op alle verpakkingen van de Wissellijsten geven wij expliciet aan de goederen goed te controleren en de verpakking niet weg te gooien. Indien wij namelijk een transportschade indienen bij DHL zijn wij verplicht foto's van de verpakking aan te leveren om zo een gedeeltelijke vergoeding te ontvangen van een product.
U gaf bij het melden van de claim al direct aan dat u deze verpakkingen heeft weggegooid, terwijl u in het verleden al vaker lijsten bij ons heeft besteld. U bent zich daardoor bewust van de kwaliteit van de lijsten welke wij leveren en vinden het daarom ook vreemd dat u in de e-mails aangeeft dat het ''fout is gegaan bij ons''.
Marco van Goodstore

Score voor GoodStore: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
A0 lijst