GP Groot

A.M. Jansen

Tevreden, maar ik zie wel een verbetermogelijkheid

Uw beoordeling:

Ik ben zeer tevreden over GP Groot, de site is duidelijk, de online afspraken worden nagekomen en de chauffeurs waren ook prettig. Ik zie twee verbetermogelijkheden:
1: het zou fijn zijn als je een indicatie van de tijd krijgt waarop bakken gebracht, dan wel gewisseld zouden worden. Hoeft echt niet op het uur nauwkeurig, maar als je al een tijdsblok krijgt van bijvoorbeeld "uw container wordt tussen 11.00 en 15.00 uur geleverd" dan geeft dat al duidelijkheid.
2: Ik heb twee containers gelijktijdig besteld en deze ook gelijktijdig laten wisselen. Dat deed ik om twee redenen: allereerst hoeft de chauffeur maar 1 keer te rijden wat weer CO2 uitstoot scheelt. Ten tweede scheelt het ook gewoon voor GP Groot een extra rit en ja, als je tevreden bent over een bedrijf, waarom zou je je dan niet sympathiek gedragen?
Maar..........om dit gedrag te stimuleren stel ik voor dat GPGroot standaard een korting geeft van 10% op de goedkoopste bak. De grootste kostenpost bij de levering en ophalen van de containers zijn de chauffeurskosten, dus het zou makkelijk uitkunnen.

Reactie GP Groot:

Bedankt voor uw uitgebreide, positieve feedback. Wij blijven onze webshop verbeteren en nemen uw verbeterpunten mee in dit proces.

Score voor GP Groot: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: