Particulier

Op 13 februari is mijn vrouw overleden .Toen hebben wij gevraagd aan Egbert van Voorden waar wij een steen konden bestellen ,want vroeger was dat op de begraafplaats. Maar die zit er niet meer ,toen noemde Egbert van voorden de naam van Dominicus en op het kantoortje waar je een graag uit kan zoeken die zijden dat ook .Toen zijn wij daar naar toe gereden in Dordrecht maar toen wij daar aankwamen toen waren ze nog dicht. Toen hebben wij nog even gewacht tot hij open ging .Toen zijn wij naar binnen gegaan.Toen zijn wij heel netjes ontvangen door Bianca Dirkx .Toen zij ze tegen ons dat ze zo een afspraak had ,toen heeft ze ons toch even te woord gestaan .Toen hebben wij een nieuwe afspraak gemaakt voor een week later .Dat is ook gebeurd .Wij werden netjes ontvangen door haar ,Em wij hebben met mijn schoonzussen een hele mooie steen uitgekozen voor mijn vrouw En nu staat de steen op zijn plek .dat hebben ze heel mooi gedaan .Want dit mag ook wel eens gezegd worden ,want die mensen die dat regelen doen hun uiterste best .Wij willen deze mensen graag heel hartelijk bedanken voor die goeie zorg voor deze hele mooie steen ,hij is echt heel mooi geworden met die mooie tekst erop.Wij de heer A.kind en zijn schoonzussen zijn u hier heel dankbaar voor .En ook voor de goede zorg hier voor .En nog eens duizend maal dank hier voor onze familie leden vinden hem ook erg mooi

Score voor Grafsteenwinkel: 5/5