Beste lezer,

Ik heb recent bij dit bedrijf een big green egg medium 50 year edition met accessoires gekocht. Hoewel er met de barbecue en accessoires geen problemen waren was de levering slecht.

Tijdens het bestellen kun je een datum aangeven waarop je wil waarop je pakket bezorgd wordt. Aangezien het een palletbezorging is wordt er terecht van je verwacht dat je thuis bent om de levering in ontvangst te nemen.

Ik heb tijdens het bestellen duidelijk aangegeven dat ik wou dat op woensdag het pakket bezorgd zou worden (een dag later dan de normale levertijd). Dit omdat ik op maandag en dinsdag moest werken en dus niet in staat zou zijn om de levering te ontvangen.

Vervolgens krijg ik op maandag avond na kantoortijden een email dat het pakket op dinsdag wordt geleverd. Doordat het buiten kantoortijden was kon ik ook niet meer bellen om de levering te wijzigen. Toen ik daarna op dinsdag probeerde om de levering te wijzigen kon dit niet meer omdat de levering al onderweg was.

Vervolgens heb ik iemand moeten regelen die met mijn huissleutel naar mijn huis ging om de levering in ontvangst te nemen. Dit is erg slordig, het is een dure aankoop en je verwacht dat als er de optie is om een dag van levering te kiezen hier ook rekening mee gehouden wordt.

Ik hoop dat jullie iets doen met mijn feedback.

Tim

Breed assortiment
Goede informatie op website
Levering goed ingepakt

Zie review

Score voor GreenEggTotaal.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Big green egg medium 50 year