Informatie op de website / Advies in de showroom

Peter Penseel

Mijn ervaring met Haardenexpert en met name de verkoper Gert-Jan Nijkamp:
Door de weergaven van de haarden op de website en door op de link te klikken van mijn keuzen heb ik een aanbod ontvangen van het bedrijf. Kort daarop ben ik gebeld door Gert-Jan om mijn wensen en de situatie van de haard en plaatsing door te geven. De vragen en antwoorden van Gert-Jan waren zeer ter zaken doende. Na het bestuderen van de offerte heb ik nog telefonisch contact met Gert-Jan gehad over een andere prijsopgave op de website van de Dru Polo. Zonder er om heen te draaien werd gemeld dat het een foutief bedrag was en wat hiervan de oorzaak geweest is. Oprechte excuses zijn gemaakt evenals het aanbod om de haard aantrekkelijk te zullen prijzen. Gert-Jan heeft tijdens deze gesprekken zoveel vertrouwen gewekt dat mijn vrouw en ik verder zaken wilde doen met Haardenexpert. We zijn naar Apeldoorn gereden en hebben een zeer prettig en informatief gesprek met Gert-Jan gehad. Ondanks zijn jonge leeftijd (wij schatten hem 24/ 25 jaar) was hij voorkomend, doortastend, creatief, inhoudelijk en humoristisch in het gesprek. Ook werd de toezegging om de prijs aantrekkelijker te maken gehonoreerd. Wat door ons natuurlijk als zeer positief is ervaren. Wij vinden Gert-Jan een waardevolle werknemer van Haardenexpert waar de leidinggevende trots op mag zijn.
De offerte is nu door ons getekend en over het verdere verloop van het proces tot aan plaatsing en naar tevredenheid branden van de haard kan ik nu nog niets melden. Echter het vertrouwen is erg groot.

Een uitstekende verkoper Gert-Jan Nijkamp (zie bovenstaande). Het meedenken in de vorm van oplossingen zoeken, prima omgangsvormen (informeel, humoristisch en toch de klant waarderend). Mooie showroom, prima koffie en/ of theevoorziening.

Score voor Haardenexpert.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Dru Trio Limited Edition