Informatie op de website / Advies in de showroom

Jordie

Na het aanvragen van een offerte kreeg ik binnen 24 uur antwoord van Rob Pijffers. Na enkele keren met elkaar gebeld te hebben was de deal binnen 2 dagen rond. De prijs was zeer scherp en Rob heeft zijn best gedaan om de gewenste kachel te leveren tegen het beschikbare budget. Binnen 7 dagen werd de kachel geinstalleerd door een zeer ervaren en gecertificeerde gashaardinstallateur. De Haardenexpert levert in heel Nederland en was qua prijs scherper dan de leverancier hier in Twente ('t Stokertje) . De kachel werd geplaatst en afgemonteerd met een ombouw. De installateur is van 's morgens half 9 tot 19:00 bezig geweest. Het resultaat mag er zeer zeker zijn. Een prachtige Faber Relaxed kachel. Brand geweldig. Ik kan iedereen de Haardenexpert aanbevelen. Ook de after sales was goed geregeld. Ik had nog een bus zwarte hitte bestendige lak nodig. Binnen 3 dagen kosteloos geleverd. Haardenexpert bedankt. Ik zal de foto's deze week mailen zodra de kachel geverfd is. Want de ombouw is bijzonder mooi geslaagd!

Uitstekende installatie en kachelombouw wordt zeer vakkundig gemonteerd en opgeleverd.
Zeer concurrerende prijzen
Beste service en prijs in vergelijking met het Stokertje en andere aanbieders.
Leveren snel en kachel wordt sausklaar opgeleverd.

Absolute nr 1 van Nederland en kan iedereen de Haardenexpert aanraden.

Score voor Haardenexpert.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Relaxed Faber gaskachel