P Hazeleger

Wij zijn via internet bij haco terecht gekomen. Aangezien we een nieuw huis kregen en nieuwe meubels moesten hebben we onze hele inboedel plus bed bij haco in Amersfoort gekocht. Daar waren ze bij de aan koop heel erg aardig.

Maar wij hadden nog geen sleutel van het huis en konden ook nog niet alles precies meten. Toen is er ons verteld dat dat niet uit maakte want aangezien hun de spullen pas halverwege juli moesten bezorgen kon er altijd nog iets aangepast worden. Op die voorwaarden hebben wij onze spullen gekocht. En een aanbetaling gedaan. Nu kregen wij de sleutel en kwamen wij er achter dat de tv meubel te groot was en dat we liever de kleine variant hadden. Die kon zonde problemen omgewisseld worden. Maar het kleine meubel was 100 euro goedkoper. Dat kregen wij op een tegoed bon. Zonder overleg. Terwijl onze spullen nog niet eens geleverd waren en we hadden alleen nog maar een aanbetaling gedaan en niet het hele bedrag nog omdat dat moest op de dag van de levering. Op internet is nergens te lezen dat ze een tegoed bon geven bij ruiling, bij het aankoop gesprek is er niet verteld dat er alleen tegoedbonnen uitgegeven worden bij ruilig/wisselen. Wij hebben hierover contact gehad met de haco maar die houden hun poot stijf door te zeggen dat wij alleen een tegoedbon krijgen. Terwijl wij een grote bestelling bij hun hebben lopen. Dit is echt de slechte service die ik ooit mee gemaakt heb.!!!

In de winkel zijn ze aardig

Ze mogen bij klanten met grote bestellingen wel aangeven dat je geen geld terug krijgt bij ruiling. Nergens op de site staat het aan gegeven dat je een tegoedbon krijgt in de winkel bij een groote aankoop word ook niks vermeld. Zo komt een klant voor grote verrassingen te staan als iets geruild moet worden.

Hoe heeft u ons gevonden?

Via internet

Reactie HACO wonen en slapen:

Geachte mevrouw,
Hoewel wij normaliter op een order geen geld in mindering mogen brengen maken wij nu voor u een uitzondering. We zullen de 100,- in mindering brengen op uw totaal en hopen dat dit naar tevredenheid is opgelost.

Score voor HACO wonen en slapen: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee