Theo smits

In februari een bank gekocht in breda .
Na 6 weken kon ik die ophalen eenmaal thuis te zijn zag ik dat de kleur niet overeen komt met de kleurstaal beach antreciet .me bank was blauw .eenmaal terug naar de winkel waar de verkopers het met mee ens waren .wat fotos mailen naar de klantenservice .nou dat heeft wel wat energie gekost en moeite .veel mailen .weer foto's enz enz en maar wachten .toennkwam de leverancier eindelijk .en die kwam tot de zelfde conclusie blauw he he .maar goed weer wachten wachten enz enz .naar aandringen .kreeg ik te horen van importeur u krijgt een nieuwe .he he .maar niets vernomen van de klantenservice .kortom.heb ik nu het gewenste reslultaat welgeteld heeft het 4 maanden geduurd .vind dat er beter gecomuniceerd moet worden via de klantenservice .

Telefonische beriekbaarheid van de helpdesk

Hoe heeft u ons gevonden?

Woonboulevard

Reactie HACO wonen en slapen:

Wij zijn blij om te horen dat het probleem verholpen is, uiteraard vinden wij het ook erg vervelend dat het zo lang heeft moeten duren.
Wij zijn in deze afhankelijk van onze leveranciers. Als winkel zijnde hebben wij er alles aan gedaan om dit probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Wij wensen u heel veel plezier van de bank en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons in de winkel.

Score voor HACO wonen en slapen: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja