Kuiper

Ik heb een dressoir en tv kastje gekocht. Thuis bleek het tv kastje toch te groot en kon het niet kwijt. Ik naar de winkel in Zoetermeer mag het niet geruild worden😡. Alles wat de winkel verlaat mag niet meer geruild worden. Ik vraag me geld toch niet terug. Nu zit ik met een kastje van 300,00 waar ik niks aan heb. Geen goede service helaas. Toen ik mijn meubels ging bestellen kwam er een "mede nederlander" de zaak binnen die net een vaas had gekocht die hij duidelijk uit z'n handen had laten vallen. Grote bel en veel bombarie en hij kreeg een nieuwe vaas. Sorry Haco ik zal jullie niet aanprijzen in m'n kennissen kring. Zelf bij de goedkope zaken mag je ruilen

Wees een beetje coulanter naar de klant

Hoe heeft u ons gevonden?

Zeer jammer dat jullie mij laten zitten met een kastje van 300,00 waar ik niks aan heb

Reactie HACO wonen en slapen:

Beste Mevrouw Kuiper,

Helaas kunnen wij afgeprijsde showroom artikelen niet retour nemen of omruilen. Wij hebben dit kastje speciaal op uw verzoek gereserveerd en weggezet. Jammer dat u aangeeft dat wij slechte service verlenen nadat wij zeer coulant naar u zijn geweest met de aanpassingen van uw order i.v.m. de levertijd van de andere meubelen.
Met vriendelijke groeten
HACO Zoetermeer

Score voor HACO wonen en slapen: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee