Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Tom

Begin dit jaar besloten zonnepanelen te laten plaatsen. Een lokale aanbieder viel of door een forse aanbetaling te vragen en onduidelijk was in de communicatie. Vrij snel bij Hagitech uitgekomen en vanaf het eerste contact per mail is alles zeer netjes verlopen. Een duidelijke offerte werd snel voorzien, waarin ook nog eens diverse keuzemogelijkheden zijn verwerkt voor wat betreft omvormer en zonnepanelen.

De schouw op locatie kon ook snel plaats vinden. Hierbij werden nog enkele vragen beantwoord en hebben we eigenlijk direct de keuze gemaakt om de installatie door Hagitech te laten verrichten.
Ook bleek dat het mogelijk was om nog twee extra panelen te plaatsen op het dakvlak, top!

Van alle volgende stappen in het traject werden we goed op de hoogte gehouden. Ook was per mail laagdrempelig nog overleg mogelijk.

Op de dag van installatie waren de monteurs op de afgesproken tijd aanwezig. De locatie van de omvormer en de getroffen voorbereidingen werden nagelopen waarna de monteurs aan de slag gingen.

Door een administratieve fout hadden de monteurs niet het juiste legplan mee en werden er 10 i.p.v. 12 panelen op het dak geplaatst. Na mijn constatering hiervan werd even overlegd en uiteindelijk zijn de twee ontbrekende panelen gelukkig toch bijgeplaatst.
Dit is dan ook het enige puntje van kritiek, maar netjes opgelost.

Tot slot kreeg ik een korte uitleg over de omvormer en de gehele installatie. Nog diezelfde middag was de omvormer "aangemeld" en zichtbaar in het online portaal.

In de toekomst willen we ook nog wat panelen bijplaatsen op het andere dakvlak, dit zullen we zeker ook daar Hagitech laten uitvoeren.
Ik kan Hagitech van harte aanbevelen!

Snelle offerte en schouw op locatie. Duidelijk traject en afspraken worden nagekomen.

Score voor Hagitech Energiesystemen: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja