Roaming chefs

De zalmsalade was makreel, er waren ook geen verschillende soorten vis. De schalen met vleeswaren en kaas waren ze vergeten, brachten ze na. Schaal met verschillende soorten kaas bleek gewone kaas te zijn met geitenkaas die niemand lusten. Dat waren alle soorten. De soep van de dag was asperges soep waar de kinderen geen hap van namen. Croissantjes waren veel’s te hard gebakken. Al met al viel het tegen helaas.

Reactie Hapjes aan Huis:

Beste Louise,
hartelijk dank voor de genomen moeite om uw feed back door te geven over de catering. Wij hebben de koks gesproken en begrepen dat u een zalmsalade heeft gehad, waarop oa. makreel , garnalen en zalm is geserveerd. Vervelend dat de makreel de overhand had in uw ogen. Sorry hiervoor. Daarnaast is het asperge seizoen momenteel en wordt er een huisgemaakte aspergesoep gemaakt en geserveerd. Als de kok had geweten dat u graag tomatensoep had gehad, dan had hij dat met alle liefde gedaan. Wij zullen tegen de kok zeggen de croissants iets korter te bakken in vervolg. Onze excuses dat het niet helemaal naar wens is verlopen, daar doen wij het niet voor uiteraard. Mvg Team Hapjes aan Huis

Score voor Hapjes aan Huis: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
??