Eveleens

Op 6 juli 2024 besteld voor 24 personen. Aflevering 11 juli. Zelfde dag bevestigd, totaal € 567, contant bij aflevering
8 juli def. ingeboekt totaal 567, contant bij aflevering
10 juli factuur gekregen met vervaldatum 10 juli aflevering 10 juli (!)
SVP overmaken € 618,03 Hier voor het eerst BTW genoemd ad € 51,03

Aflevering dus donderdag 11 juli. Pannen, bestek, borden etc. zou pas maandag 15 juli opgehaald worden met verzoek aan ons om goed af te spoelen.
Op maandag 15 juli kwam tenger meisje de zware spullen ophalen zodat we geholpen hebben met vervoer naar de auto

Reactie Hapjes aan Huis:

Hartelijk dank voor uw review en voor het delen van uw ervaringen met onze aangesloten cateringpartner. Wij hopen dat u en uw gezelschap genoten hebben van de heerlijke catering die u op 11 juli 2024 heeft ontvangen en zijn blij om te lezen dat deze partner nog last minute beschikbaar was.
We hebben uw vragen en opmerkingen met betrekking tot de factuur doorgegeven aan de betreffende cateraar. Voor verdere vragen of verduidelijkingen over de factuur kunt u rechtstreeks contact opnemen met de cateraar.
Wat betreft het ophalen van de materialen op 15 juli (ophalen van de zware spullen door een 'tengere dame') We waarderen uw hulp bij het laden van de spullen in de auto. Nogmaals bedankt voor uw feedback. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.
Team Hapjes aan Huis

Score voor Hapjes aan Huis: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
warm en koud hapjesbuffet