Annet Ramaker

Het feestbuffet is heel goed bevallen, qua smaak, presentatie en levering/service.
Ook bij de gasten viel het goed in de smaak.

Graag wil ik een paar tips geven:
Het stroomverbruik
Ondanks het feit dat we de stroomkabels over verschillende groepen hadden verdeeld, is de hoofdstop gesprongen. Dit betekende dat wij 's avonds Enexis nog op bezoek hebben gehad om de hoofdstop te vervangen.
Wat blijkt, je kunt de stroom (van 5 pannen) wel over de groepen verdelen, maar omdat er nog enkele 'stroomvreters' (terrasheather, extra koelkast, elektrische kachel etc.) tegelijkertijd aanstonden, was op het moment dat we de pannen aanzetten, de totale belasting te hoog. We hebben vervolgens alles in grote pannen op het gasfornuis warm gemaakt. Dit had overigens geen invloed op de smaak, die was prima.
Samenstelling buffet
We merkten dat alle warme gerechten heel snel op waren, terwijl het brood de tapas wat minder werden gepakt. Misschien is het een tip om een variatie in het buffet aan te brengen, een zomer en een winter variant. In de zomer meer brood en koude gerechten en in het najaar/winter meer warme gerechten en minder brood en koude gerechten.

Perfecte service, het ontzorgen (je hoeft echt niets te doen) en de kwaliteit van de gerechten.

Score voor Hapjesschaal: 4/5
Zou u Hapjesschaal aanbevelen aan familie of vrienden? Ja