We vonden de hapjes erg lekker.Wat ons wel erg tegen viel is dat we de zelfde avond al een bericht kregen dat de schalen de volgende dag al vanaf 9 uur buiten moesten staan.
Als je een feestje tot midden in de nacht hebt ,dan heb je geen zin om s"nachts al de pannen nog schoon te maken.Dit viel ons wel zwaar tegen.Ook vond ik het wel heel veel om in een klein voortuintje buiten te zetten.

netjes bezorgd.

Reactie Hapjesschaal:

hallo! bedankt voor uw review...stellen we op prijs. losse bestellingen vragen we inderdaad om het een beetje schoon te maken. bij complete bufetten hoeft dit echter niet omdat het dan heel veel is en altijd de volgende dag weer word opgehaald . u kunt zich voorstellen dat dit zeer word gewaardeerd dat je de volgende ochtend alle afwas tafels etc alweer kwijt bent! conclusie is dat het over het algemeen juist wel gewaardeerd word! de meeste feestjes duren tot midden in de nacht dat is geen uitzondering. misschien de volgende keer even aan geven aan de chauffeur dat u liever de spullen niet de volgende wilt buiten zetten geen enkel probleem.

Score voor Hapjesschaal: 3.5/5
Zou u Hapjesschaal aanbevelen aan familie of vrienden? Ja