Jan

Na diverse positieve ervaringen met Hapjesschaal kregen we op zaterdag 10 februari een behoorlijke groep mensen op bezoek, waarvoor we ook het eten zouden verzorgen. De keuze voor Hapjesschaal was een logische. Nadat we de keuze voor diverse schalen op de website hadden gemaakt, kwamen we er pas bij het bepalen van de leverdatum achter dat er op 10 februari niet bezorgd werd. Nog geen probleem, we hebben het op vrijdag 9 februari laten bezorgen. Bij de bezorging kreeg mijn vrouw te horen omdat we de spullen de volgende dag pas nodig hadden, dat dit niet goed was voor de kwaliteit! Tja, hoe konden wij dat weten, er stond NIETS over vermeld op de website. Terloops werd ook nog even medegedeeld dat i.v.m. vakantie de spullen pas een week later zouden worden opgehaald en of we de spullen, zoals de pannen, schoon wilden maken. Een hele vreemde gang van zaken, want volgens mij betaal je ervoor dat jullie de spullen schoonmaken. Dit alles moet vooraf gecommuniceerd worden ( bij het bestellen), want dan kunnen we zelf de keuze maken of we dit willen of niet

De hapjes waren wel lekker, ook de broodjes, waarvan bij levering werd gezegd dat jullie bang waren dat de kwaliteit een stuk minder zou zijn de volgende dag.

Score voor Hapjesschaal: 3/5
Zou u Hapjesschaal aanbevelen aan familie of vrienden? Ja