Het heeft zeker gesmaakt. We misten echter brood wat er een andere keer wel bij zat. Een ander punt wat wij zouden veranderen is dat er helemaal geen groente/ fruit bij zit. Dat moet je dan alsnog zelf regelen. Tip: stik de zwarte kleden om. Met rafelranden ziet het er wat slordig uit. Voor mij zelf is het de laatste keer dat ik bij jullie bestel.

Zeer vriendelijke bezorger. Bestellen is gemakkelijk en de aflevering/ophalen verloopt gemakkelijk. Tijdsindicaties en berichtjes daarvoor zijn handig.

Reactie Hapjesschaal:

hallo esther bedankt voor je review, je bent er te spreken over onze service daar zijn we blij mee, u heeft een luxe tapastafel bij ons besteld daar zit helaas voor u geen brood bij en geen groente en fruit. de vorige keer heeft u echter een andere tafel besteld vandaar het verschil.jammer dat u dat zelf niet door had.jammer voor ons omdat u dat meeneemt in de beoordeling.de kleden vouwen we altijd netjes om daar zijn we heel secuur in.jammer dat als u zelf een verkeerde bestelling plaatst u geen aanbeveling geeft.

Score voor Hapjesschaal: 3/5
Zou u Hapjesschaal aanbevelen aan familie of vrienden? Nee