Hanneke

We hebben genoten van de Wraps schotel!! Er had wat meer groene sla bij gemogen en de taugé werd erg snel bruin, maar verder was het perfect.
Wel zouden we het een volgende keer prettig vinden als erbij vermeld wordt wat er in de vier pannetjes zit. Deze keer was het geen probleem maar als gastvrouw wil je je gasten toch kunnen vertellen wat we op tafel zetten.
Zo willen we dit ook graag een keer met andere gasten doen, maar één van hen heeft bijvoorbeeld een paprika allergie. Dan weet ik niet te vertellen of dit in de vleeskruiden zit, met het risico dat zij geen vlees eet omdat zij geen risico wil lopen. Ik zou me erg bezwaard voelen en tekort schieten als gastvrouw.

Service en presentatie is héél netjes en correct ( op de vermelding van de gerechten na dan)

Reactie Hapjesschaal:

hanneke bedankt voor je lieve woorden. alles wat betrekking heeft op de allergenen melden we op de website om eerst even contact met ons op te nemen voor onze uitleg. paprika is een van de allergenen wekelijks hebben we aanvragen wel tegen de 15 verschillende. we hopen dat u begrijpt dat hoe goed we de bedoelingen ook hebben dit onmogelijk is.

Score voor Hapjesschaal: 4/5
Zou u Hapjesschaal aanbevelen aan familie of vrienden? Ja