Sylvia van Herel

We bestellen vaker bij jullie. Maar deze keer viel het tegen. De kleine schalen die we hadden waren minimaal gevuld. En een vreemde combinatie. Smeersels en grote plakkem salami en ham voor op brood. Maar het brood was gekruid dus smaakt niet met iets erop. We hadden maar net genoeg voor de gerekende 12personen. Jammer deze keer.

Reactie Hapjesschaal:

hallo sylvia. we denken dat je een verkeerde voorstelling hebt van het gene je besteld hebt. bij de hapjespan compleet zitten warme hapjes koude hapjes en 2 soorten brood. dit brood eet je zonder iets erop inderdaad smeersels zitten daar niet bij. de ham is swartzwalder dit eet je als koude hapje en de salami is spinatta romana dit eet je ook als koud hapjes...zeker niet op brood die als voorgestoken is met een knoflook of tomatenmelange. in totaal had u 100 warme hapje s en 80 koude hapjes inclusief de stukjes brood. 180 hapjes is royaal voor 12 personen als hapje. niet als maaltijd. jammer dat uw bestelling niet geschikt was voor uw moment we staan altijd klaar om uw advies op voorhand te geven.

Score voor Hapjesschaal: 3/5
Zou u Hapjesschaal aanbevelen aan familie of vrienden? Ja