Hapjes werden keurig gebracht door een vriendelijke meneer die heel netjes alles opbouwde en mee dacht.
De hapjes waren heerlijk, iedereen heeft genoten.
Het ophalen vond ik minder prettig. Er kwam een jonge dame die bijna boos was dat ik de pannen niet buiten in de regen had gezet?! Ik had het netjes in de gang klaar gezet zodat het droog bleef en ik heb op jullie gewacht. De dame zei dat ze het eigenlijk zou doorrijden als het niet buiten klaarstond (in de regen?) en dat ze de chauffeur die het kwam brengen wel zou aanspreken. Dat hoeft ze dus echt niet te doen want die meneer was een stuk beleefder als zij! Vervolgens zette ze geen stap over de drempel en liet mij zelf alles over de drempel buiten zetten zodat ze het in de bus kon zetten die op mijn oprit ongeveer 30 centimeter van mijn voordeur (en gang) geparkeerd stond. Jammer, want met mijn hernia is tillen geen goed idee en heb nu dus een pijnlijke rug.

Als het afhalen wat vriendelijker kan dan bestel ik misschien met kerst nog een keer, ik denk er nog even over na.

Het buffet is keurig en feestelijk opgebouwd door een vriendelijke man! Het eten was heerlijk! De hapjes waren leuk gevarieerd en lekker.

Reactie Hapjesschaal:

hallo! bedankt voor je reactie en leuk om te horen dat het gesmaakt heeft. ook de chauffeur die het buffet heeft bezorgd baalt er van dat u het niet heeft buiten gezet voor ons, hij had dit met u afgesproken en had niet verwacht dat u ons er niet mee zou helpen. we waren al eerder bij u aan de deur geweest en doorgereden de dame is vervolgens ook langs u gereden en heeft aangebeld.we bezorgen het buffet voor een minimale prijs voor 10.00 euro p.p en bezorgen het 7 dagen per week gratis, we vragen u maar 1 gunst of het het buiten wilt zetten zodat we deze service voor deze prijs kunnen blijven hanteren. graag een kleine medewerking en alles loopt als een zonnetje. het gebeurd vaak dat we alsnog een keer extra moeten rijden.

Score voor Hapjesschaal: 3/5
Zou u Hapjesschaal aanbevelen aan familie of vrienden? Ja