D.

Beste meneer/mevrouw,

Ondanks dat wat ik heb gekregen erg lekker was, ben ik toch niet helemaal tevreden. Ik had de hapjesschaal van €67.95 besteld, maar niet alle producten die op de afbeelding staan werden geleverd. Er zaten geen brownies, geen eclaires (die roze gekleurde gebakjes?), en ook niet die geelgekleurde gebakjes bij. In ruil daarvoor kregen we 6 kleine carrot cakes (erg weinig vergeleken met wat er in ruil voor bij had moeten zitten). Kortom: het aantal zoete gebakjes dat ik heb gekregen was veel minder dan wat er op de afbeelding staat..
Ook klopten de broodjes niet. Op de afbeelding ziet het eruit alsof er verschillende broodjes bij horen (onder andere met brie). Ik heb daarentegen 12 precies dezelfde broodjes gekregen.

Dus ondanks dat het erg lekker was, vind ik het jammer dat ik niet precies heb gekregen waarvoor ik betaald heb. Ik zou het fijn vinden als dit of op de website staat (dat het menu wellicht kan afwijken van wat er op de website staat) of als ik vantevoren hierover gecontact zou worden. Ik betaal namelijk (een redelijk bedrag) voor wat ik op het plaatje zie en niet voor minder en andere producten.

Wat ik heb gekregen was erg lekker.

Reactie Hapjesschaal:

jammer, u had toch echt een andere schaal besteld we hebben het bewijs naar u op gestuurd, teleurstelling staat bij u boven eerlijkheid.

Score voor Hapjesschaal: 1.5/5
Zou u Hapjesschaal aanbevelen aan familie of vrienden? Nee