Iri

Ik moet heel eerlijk zeggen dat het mij tegenviel. De foto’s op de site zijn wel een beetje misleidend. Er stonden bij voorbeeld kleine broodjes hamburger op de foto, en die zaten er niet bij. Nu snap ik dat een buffet voor 40 personen er anders uitziet dan voor 16 personen, maar wordt het dan ook uitgebreider qua assortiment? Veel was kant en klaar en weinig vers bereid. Waaronder alle spiesjes en vleesgerechtjes waren kwalitatief echt slecht..De watermeloen in de fruitbakjes was echt overrijp en pikkelde al op de tong.. Dat heb ik ook allemaal weggegooid. Er was heel veel bami en nasi en maar 2 kleine zakjes kroepoek en een heel klein bakje saté saus.. Al met al vond ik de prijs kwaliteit verhouding niet echt kloppen.. Ik ga ook niet meer bestellen bij jullie.

Reactie Hapjesschaal:

na telefonisch contact te hebben gehad op een leuke manier.
vertelde je dat je eigen standaard een stuk hoger lag. het is de kunst om prijs en kwaliteit goed in te kunnen schatten.
de foto's die je misleidend vond bevonden zich niet bij het buffet , jammer dat je bij nader inzien toch je mening niet wilde veranderen. voor 10 euro p.p heb je geen 7 gangen menu helaas!

Score voor Hapjesschaal: 1/5
Zou u Hapjesschaal aanbevelen aan familie of vrienden? Nee