Nienke de Jong

Pas een high tea besteld voor 4 als verjaardagsverrassing. De box was mooi versierd, maar helaas zat er niet in wat we hadden besteld. Hier waren wij teleurgesteld over, dus hebben wij op vriendelijke wijze de klantenservice gecontacteerd. Hierop kregen wij in belabberd Nederlands de reactie dat er wel eens wat kan veranderen, maar dat de box het verder meer dan waard was. In het slot stond dat wat hen betreft het enige aandachtspunt de prijs was, die zou omhoog mogen.
Pas na ons bericht werd op de site vermeld: “samenstelling kan soms wijzigen”.
Nu ben ik echt de moeilijkste niet en snap ik best dat er soms iets mis kan gaan, maar deze reactie was ronduit arrogant en niets meelevend (wat bij nader inzien niet verbaast, omdat op elke negatieve review zo gereageerd wordt).
Wel heb ik er om moeten lachen, aangezien het ook echt allemaal wel meeviel met de kwaliteit. De broodjes waren droog van binnen en vet van buiten. De broodjes en wraps smaakten allemaal hetzelfde en het zoete gedeelte van de high tea kwam rechtstreeks uit de vriezer en smaakte wederom allemaal hetzelfde, namelijk mierzoet.
Op deze manier had ik meer plezier gehad van een bestelling bij de Febo.
Mijn tip voor hapjesschaal.nl: Doe iets aan de klantenservice en probeer leer omgaan met kritiek, daar kun je van leren.

Mooie box
Gratis levering

Reactie Hapjesschaal:

beste nienke. op het moment dat je een product of een dienst op waarde wil schatten, is het aller voornaamste dat je prijs/kwaliteit goed weet in te schatten.
op het moment dat dat niet je sterkste kant is dan krijg je een zeer afwijkend cijfer.
zoals je kunt zien in jou review.
gelukkig zoals je het gemiddelde cijfer ziet kan bijna iedereen dat wel.
en geeft ons ongelofelijk veel voldoening om waarde te hechten aan het gemiddelde.
daar zijn we zeer trots op.
smakelijke groeten de dames van hapjesschaal.nl

Score voor Hapjesschaal: 1/5
Zou u Hapjesschaal aanbevelen aan familie of vrienden? Nee