Lourenburg

Sorry maar ik kan er niks anders van maken dan zeer slecht! De bezorgtijd was om 15:15 ipv tijdvak 9-12 uur!!! Na telefonisch contact om 12:37 werd er gemeld dat het er over een uur wel zou zijn, dus niet. Bovendien werd mij gemeld dat ik niet hoefde te bellen want dan werd diegene gek van alle bellende klanten.... Waar is zo"n nr dan voor?Overmacht kan maar het was duidelijk dat etenswaren de hele dag in een daarvoor m.i. niet geschikte auto hadden gestaan. De zoete hapjes hebben we nog eeen beetje kunnen redden, de rest is in de kliko gegaan. Erg jammer aangezien het de verjaardags"lunch/high tea" van mijn dochter was.

bestel proces eenvoudig, bezorger bleef vriendelijk

Reactie Hapjesschaal:

soms zou je het liefste stoppen met de onderneming omdat de mensen zo ongelooflijk oneerlijk zijn.dit is nu de derde melding van een aanrijding die we hebben gehad en de hapjes te laat zijn geleverd, het kan gewoon gebeuren. we hebben een koerier naar het ongeval gestuurd om de hapjes alsnog zo snel mogelijk te leveren. vooral de zin overmacht kan.... maar liever niet bij ons.we kunnen ons niet vinden in deze review .smakleijke groeten margriet en celeste .

Score voor Hapjesschaal: 0.5/5
Zou u Hapjesschaal aanbevelen aan familie of vrienden? Nee