Mw. Vd Vondevoort

Heel vaak besteld bij Hapjesschaal afgelopen jaren. Afgelopen weekend kip shoarma besteld. Keurig verzorgd maar zo zout dat iedere gast na 1 wrap niet meer wilde. In de schaal zat veel aangekoekte Kruiden en het leek erop dat de kruiden niet goed waren vermengd met de kip of dat er veel te veel in deze portie was terecht gekomen. Vandaag daarom gebeld maar mijn klacht werd niet begrepen. Meneer ging meteen in de verdediging en hij gaf aan dat het altijd zout is. Ik gaf aan dat ik denk dat er teveel kruiden in deze portie zaten of mogelijk niet goed vermengd is geweest. Mijn intentie was om het aan te geven want ben altijd zeer tevreden geweest. Vanwege de manier hoe hij op mij reageerde was dit de laatste bestelling geweest. Jammer !

Het ziet er altijd zeer verzorgd uit.
Keurig geleverd
Vriendelijke bezorger

Reactie Hapjesschaal:

shoarma is inderdaad redelijk zout. dat is chips ook! de reden dat we iets gepikeerd waren is terecht.
u wilde ons verantwoordelijk stellen voor uw gasten die allen een hoge bloeddruk probleem hebben.
we zouden in dat geval geen shoarma bestellen.
we kunnen echter het product niet aanpassen we verkopen het vaak en ook aan dezelfde klanten.
jammer dat u ook de telefoon erop gooide omdat u niet het antwoord kreeg dat u graag zou willen.

Score voor Hapjesschaal: 3/5
Zou u Hapjesschaal aanbevelen aan familie of vrienden? Ja