Gemen

Al meerdere keren besteld bij Hapjesschaal.nl. Voorgaande keren (dat was al weer 5-6 jaren geleden) werd het plateau opgemaakt gebracht. Toen we dit keer alles in losse kratten en lege plateaus aangeleverd kregen, waren we aanvankelijk teleurgesteld. Het 'wow-effect' ontbrak volledig. We zagen platgedrukte wraps omdat er vanalles op elkaar gestapeld was en hadden het idee dat het te weinig was. Maar gelukkig kwam alles goed nadat we de plateaus hadden opgemaakt. We kregen alsnog dat 'wow-effect' en zeker van de gasten kregen we heel veel lof. Het werd een mooi feest, de hapjes waren erg lekker en het eten was ruim voldoende. De platgedrukte wraps waren wel wat jammer, maar dat mocht de pret niet drukken.

We hadden naast het feestbuffet ook het dessert & pannenkoeken menu gekozen. De pannenkoeken smaakten naar karton en waren geen succes. De overige nagerechten waren heerlijk!

Alles bij elkaar vonden we het zeer geslaagd en zullen we zeker nog een keer bij jullie terugkomen. Dat je zelf het plateau moet opmaken had ik niet op de website gelezen. Dat zou ik wel vermelden.

Goede, smaakvolle tapas en hapjes.
Het feestbuffet was ruim voldoende

Score voor Hapjesschaal: 4/5
Zou u Hapjesschaal aanbevelen aan familie of vrienden? Ja