natascha plas

Helaas hebben wij geen goede ervaring, maar dat gaat meer over de afhandeling, nadat er bij hun iets niet goed is gegaan. en ja er kan altijd iets fout gaan met een bestelling zoals bij ons van 2 verschillende families de bestelling door elkaar gaan, maar jullie antwoord is letterlijk, kan gebeuren aan dit euvel kunnen wij niets doen. Dus ik betaal 105 euro nog extra om het voor 12.00 te laten bezorgen, ik krijg 2 verkeerde schalen met soorten worst wat wij ook echt niet lusten, maar de wraps schotels ontbraken. Ik krijg dan van jullie een aantal mails terug met antwoorden als we zijn niet perfect en zal niet de eerste en ook niet de laatste keer zijn en een aantal keer dat jullie het jammer vonden dat ik er geen begrip voor had!!! ik vind het juist jammer dat er totaal geen begrip andersom was en dat jullie ook niet met een oplossing zijn gekomen en tot nu tot nog steeds niet. Het is jammer dat ik dit nu hier moet neer zetten, omdat ik toch geen voldoening heb uit het feit dat jullie niets laten horen of meteen hebben gezegd sorry je krijgt een waardebon of korting of we brengen het bedrag wat niet goed is gegaan in mindering helemaal niets. Ik vind dat echt schandalig, want het is een hoop geld en het is aan jullie kant niet goed gegaan en daar gaan jullie niet correct mee om. zelfs de laatste mail staat weer jammer dat u geen begrip voor ons heeft,maar weer niets van een oplossing. En nogmaals een fout kan altijd gebeuren, maar misschien voor in de toekomst een tip om dit meteen op te lossen met een klant, want het feit dat jullie na een paar weken nog steeds niets hebben laten horen vind ik echt niet netjes vandaar deze review heel jammer dat ik alleen op deze manier nu mijn ervaring kan delen vind echt dat jullie niet netjes waren in het mail contact en dat jullie dit heel makkelijk hadden kunnen oplossen. maar helemaal niets van dat. Had hier veel liever een goede review neergezet over dat jullie het netjes hadden opgelost.

dat het er allemaal goed verzorgd uit ziet

Reactie Hapjesschaal:

hallo , u had van de 8 schalen idd 1 schaaltje dubbel met tapas,
zoals gemeld als iets niet voorradig is geven we een goed alternatief.

Score voor Hapjesschaal: 3/5
Zou u Hapjesschaal aanbevelen aan familie of vrienden? Nee