Laptop Repair Shop

Snel verzending, maar verstreket informatie betreft produkt klopte niet!!!

Het versturen van de keyboard was op afspraak gekomen.
Maar wat ik jammer vindt is dat het keyboard was verkocht als a nieuw produkt, terwijl het was afgehaald van een andere toestel.
Opzich was hij krasloos, maar ik vindt het de klant geinformeerd moet worden over deze feit!!!!
Groetjes
Rachid van Laptop Repair Shop.

Reactie HardwareCity.nl:

Het geleverde product betrof een 100% nieuw product, zoals ook op desbetreffende productpagina vermeld staat. Overigens verkopen wij ook uitsluitend nieuwe onderdelen.
Mocht een product onverhoopt toch beschadigd zijn (transportschade of door wat voor reden dan ook niet in nieuwstaat verkeren), dan bieden wij 24-uurs omruilgarantie. Slechts één telefoontje of mailtje is voldoende om de volgende dag alsnog een nieuw product in huis te krijgen. Tevens dragen wij zorg voor de retourzending.
Vreemd genoeg hebben wij helemaal geen telefoon of mail van u gehad dat het product beschadigd was. Al met al een zeer opmerkelijke gang van zaken. Ook vooral omdat u aanvankelijk wel belde om te vragen of u als computerbedrijf ook korting kon krijgen. Wij geven echter alleen korting als een bedrijf reeds meerdere malen bij ons besteld heeft. Ik kan mij dan ook niet aan de indruk onttrekken dat u alsnog langs deze weg korting probeert te forceren, of omdat u enkel niet gelukkig was met het feit dat wij u niet gelijk bij de eerste bestelling korting gaven.
Wij doen als team elke dag ons uiterste best om al onze klanten tevreden te stellen, maar helaas is het een illusie om te denken dat dit ook bij alle klanten lukt, ondanks dat onze focus als team en als bedrijf hier wel op ligt.
HardwareCity.nl
Bleeklaan 117
8921 HA Leeuwarden
T 058-7518336
E info@hardwarecity.nl
W www.hardwarecity.nl
W www.laptop-onderdelen.nl

Score voor HardwareCity.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja