jdb

Accu laptop geeft 2 uur stroom vanaf dag 1

Accu laptop geeft 2 uur stroom vanaf dag 1

Reactie HardwareCity.nl:

Klant heeft pas twee maanden na aankoop gemeld dat de accu niet naar wens functioneert. En dat terwijl een accuduur van 2 uren voor vele laptops ook nog eens een normale accuduur is, maar dat nog even terzijde. De e-mail werd vrijwel gelijk opgevolgd door een negatieve review, waardoor wij de kwestie verder ook meteen hebben laten rusten. Wij zullen nooit onder druk van een negatieve review bezwijken. Men kan met ons alle kanten op en wij zullen ons altijd voor de volle 100% inzetten om een passende oplossing te vinden als een klant niet tevreden is, maar absoluut niet op deze manier! Als wij geen passende oplossing aandragen, heeft de klant immers alsnog alle gelegenheid om een negatieve review te plaatsen.
Daarnaast zijn wij bij de verkoop van laptop (lithium-ion) accu's sowieso genoodzaakt de zichttermijn van 14 dagen strak te hanteren i.v.m. de slijtagegevoeligheid van deze accu's. Men heeft binnen 14 dagen na aankoop voldoende gelegenheid om de accu te testen v.w.b. de prestaties. Indien niet naar wens, kan de accu retour en krijgt men het betaalde bedrag gewoon volledig terug. Een accu die reeds 2 maanden in gebruik is, kunnen wij niet meer terugnemen, simpelweg omdat wij deze niet meer als nieuw kunnen verkopen aan een andere klant.

Score voor HardwareCity.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee