Nadia

Gemakkelijke zoekfunctie, goed prijs- kwaliteitsverhouding ( zoals het nu lijkt), snelle levering, geen enkel probleem!

Ik was een nieuwe accu nodig voor mijn laptop. (Hij was niet zo mobiel meer). Ik heb meerdere sites bekeken, een accu uitgezocht die iets meer vermogen had en ik kwam door de prijs (een stuk lager dan bij de meeste websites) uit bij Harwarecity.nl . Ik had hier nog nooit iets besteld en kende het bedrijf niet, maar voor de prijs wilde ik het er wel op gokken. Ook omdat ik mijn laptop dagelijks gebruik en de levering binnen één werkdag zou zijn. Ik heb 's middags na 16.00 uur een bestelling geplaatst, direct de bevestiging gekregen en twee uurlater bericht ontvangen dat mijn bestelling verzonden is inclusief een track en trace code. De track en trace code gaf aan dat de zending was aangemeld bij PostNL. De volgende dag had ik om 13.20 uur mijn pakketje binnen. Ik heb meteen de accu uitgeprobeerd en na het opladen kon mijn laptop weer uren zonder stroom. Ik ben heel blij met deze goede en zeer snelle service. De volgende keer zal ik eerst bij Hardware City kijken als ik naar iets dergelijks op zoek ben.

Score voor HardwareCity.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja