Overwegend positief

Overwegend positief: veel keuze, snelle levering, mogelijkheid tot ophalen bij postkantoor, gratis verzendkosten.

Enige wat ik minder positief vind: als je een product bestelt (in mijn geval een laptopoplader), dan zoek je op merk laptop, type, etc en dan zie je welke oplader geschikt is voor jouw laptop. Je ziet dan wanneer je die oplader selecteert jouw laptopmerk erbij staan. Dit impliceert dat de oplader die je bestelt ván jouw laptopmerk is, maar dat is dus niet zo (het is een onbekend merk uit China). Het is niet dat ik persé een merkoplader wil, maar ik vind dit toch een beetje misleidend en eerlijk gezegd niet zo netjes. Als ik bij Zalando zie bij mijn bestelling dat het Nike schoenen zijn, dan verwacht ik geen schoenen van de Bristol te ontvangen.

Overigens doet de oplader het prima en ben ik blij dat ik mijn laptop weer kan gebruiken.

Reactie HardwareCity.nl:

Op de productpagina waar u de oplader heeft besteld, staat duidelijk vermeld dat het om een Replacement AC adapter gaat: http://www.hardwarecity.nl/toshiba-ac-adapter-pa3715e-1ac3-90w.html
Ook op de hoge resolutie foto staat dit met grote letters en daarnaast is er geen Toshiba logo terug te vinden op de foto. Jammer dat u niet de moeite heeft genomen 1 minuut langer de productpagina door te nemen en dus aan uw onderzoeksplicht als consument heeft voldaan, dan was deze verwarring bij u niet ontstaan.

Score voor HardwareCity.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja