RJ Schiks / Fudo Foundation

Ik heb al een aantal maal bij Hardware City besteld en ben zeer tevreden. Achteraf geen gezeik, no nonsens en snelle levering. Een keer deed één letter van een los besteld toetsenbord het niet goed. Ik baalde ervan omdat hij al geinstaleerd was en ik dacht "daar gaan we" met wachten, ruilen, klachten etc. Maar niets daarvan. Contact ging heel makkelijk. Ze hadden alleen geen toetsenbord van dit type op voorraad. Ik kon mijn geld zonder terug krijgen of in afwachting op de bestelling het geleverde toetsenbord gebruiken. Ik ging voor het laatste. Na een poosje kreeg ik netjes een nieuw toetsenbord geleverd. Helemaal top, ik hoefde ze niets te herinneren. Ze hebben daarbij niet eerst afgewacht totdat ze het eerder geleverde toetsenbord terug hadden ontvangen. Hierdoor had ik i.i.g. een toetsenbord, zij het met één stroef toetsje, op mijn laptop zitten. Ik heb hierop het eerder geleverde toetsenbord gedemonteerd en de nieuwe geplaatst. Alles werkt perfect. Hardware City snapt het dus prima. Ik had naar een andere leverancier kunnen gaan maar ik ben vanwege dit soort service bij hun gebleven en dat zal ik ook blijven doen.

Betrouwbaar, snelle no nonsens service, makkelijk contact, geen gezeik als er iets mis gaat.

Score voor HardwareCity.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja