Siegrid Kosmeier

Had een adapter nodig. De gegevens kwamen orecies overheen als van de adapter op de site.
Toch omdat wij een ASUS ipv een ACER hebben had ik dus wel een verkeerde opgestuurd gekregen.
Gelijk gebeld en vriendelijk geholpen door ene Peter. Ik mocht het terugsturen en kreeg de juiste weer. Tot zover de positieve contact.
We hebben inmiddels de juiste. Vandaag de oude terugestuurd. Retour kosten mij €6,95!
Tot mijn verbazing krijg ik dat niet retour!?
Terwijl heel veel postorde bedrijven die service wel hebben.
Dus een domper!

Klantvriendelijkheid door ene Peter.

Reactie HardwareCity.nl:

Hallo,
Dit is helaas geen juiste weergave van de feiten. Wij hebben geen verkeerde adapter verzonden, U had in eerste instantie een ASUS adapter besteld, terwijl u een ACER laptop heeft. U heeft toen telefonisch contact met ons opgenomen en wij hebben u naar de juiste adapter op onze website verwezen. U heeft toen de juiste besteld en wou de foute bestelling uiteraard graag retourneren en het geld daarvan terug ontvangen. Dit heeft u ook netjes van ons terug gehad.
Wij hebben in dit geval op een order van slechts 25 euro inclusief BTW en verzending dus reeds 2x verzendkosten moeten maken. Dit houdt voor ons in dat wij al geld verloren hadden op uw bestelling, want zo krap is de marge op dit product. Risico van het vak en daar doen wij dan ook nooit moeilijk om, maar wij konden dus onmogelijk ook nog eens de door u gemaakte retourkosten betalen.
HardwareCity.nl
Bleeklaan 117, 8921 HA Leeuwarden
T 058-7518336
E info@hardwarecity.nl
W www.hardwarecity.nl
W www.laptop-onderdelen.nl

Score voor HardwareCity.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja