Peeters yves

Sony adapter omschrijving??? Wat blijkt ?is helemaal geen sony

Reactie HardwareCity.nl:

Hallo Yves Peeters,
Vervelend dat u een originele Sony adapter had verwacht. De adapter die u bij ons heeft aangeschaft betreft een hoogwaardige kwaliteit replacement. Bij het product onder het kopje Specificaties staat dan ook vermeld dat het om een Replacement Adapter gaat. Ook staat op de productfoto geen SONY logo. Tenslotte is het per definitie onmogelijk voor € 27,50 inclusief BTW en verzending naar België, maar dat nog even terzijde. Wij hebben telefonisch contact met u proberen op te nemen om te kijken of wij - op wat voor manier dan ook - nog iets konden betekenen. Helaas werd er nooit opgenomen. Daarop hebben wij u email gestuurd met de link naar het door u bestelde product met het vriendelijke verzoek de productpagina nog eens te bekijken en een mail met link om uw review te herzien. Wij hadden op enige sportiviteit van uw kant gehoopt, maar helaas. Wij hebben geen enkele reactie mogen ontvangen, laat staan een lichte bijstelling van de review. Het voelt voor ons een beetje als 'klagen om het klagen', want alle mogelijke opties waren bespreekbaar geweest (geld terug, tegen bijbetaling omruilen voor origineel, enz.). Hierbij nogmaals de link naar het door u bestelde product: https://www.hardwarecity.nl/sony-ac-adapter-19-5v-4-7a-92w.html
Mvg, team HardwareCity

Score voor HardwareCity.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee